Pages

Jun 15, 2009

JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK...

1st skli aku nk komen psl cite ni...not bad la...n wat aku gelak smpai tekan2 perut k...bab takut nya skit je...tp so far cite ni mmg cool je la...xde pe yg menarik sgt...juz have some fun la...tu pun dh cukup wat aku lupa mslh jap....hmmm....sdpp nya popcorn!!!!!!nyum2...tetiba je iklan...heheh....k....tgk je la gmbo budak bwh umo ni yekk...dan aku snap dlm gelap2 tu....


baik pnya lentok minah sorg ni...tgn sape la besa lg itam itu...hukhukk

mulut penuh popcorn....x hancur...so dia x telan..dia kumam je..aku sj sumbat gak bg dia feel tgk wyg cm org beso...hikhik....xde la..sj bg dia diam...nt bsg sape yg kelam kabut???aku gak kan...

sebok nk kua masuk kan susu dia...x dok diam gak nih...agak nya kalo wyg2 ni ada iklan..mau dia dok diam kot...budak2 beso ni mmg suka no tgk iklan...

apa lg di kebek nya...

time ni bucuk cyg aku ni dgr sume org gelak..pastu dia pun bukan main gelak mcm phm...hahhaha....beso dh anak aku ni...sonok dh bwk jln...

11 comments:

  1. bagus laaaa anak wani neh...behave jek duk lam panggung..hehe x nanges pon kan?

    ReplyDelete
  2. heheheh....x bape nk behave gak tu....ada gak songeh nya...tp dia nk bunyik je,bg je la susu or popcorn tu kan...diam la dia....

    ReplyDelete
  3. Huhu dia sudh bsrla skrg..
    nti lehla akak nk pnjm ank wani g tgk wyg plak!!!~
    mau kabut akak d'watnyer...lalala

    ReplyDelete
  4. hahahhhaha....nk try x???bole aje....nt tudung pun mau tercabut...hahahahhaha....

    ReplyDelete
  5. geram tgk dia.
    budak nakal yang sangat comel!

    nak culik leh?

    ReplyDelete
  6. wei sumpah anak kau chumel wei..
    bongok punya mija pandai dia tgk movie erkk..
    chumel sangat!

    ReplyDelete
  7. puterikurekure:hehehhehe....mmg nakal pun...baru nk jegil mata kat dia,nk hepp dia....dia dh dtg nyondol kat kita...mmuah pipi...x jd nk mrh...

    nimi:aku xnk ajo dia tgk wyg sbnr nya...tp zana tu ngengada je bwk salu...esok asik nk wyg je...aku gak yg letih nt...

    ReplyDelete
  8. ala...cumil nyer baby..meh sini nk kiss pp sket.. ;)

    ReplyDelete
  9. Gua nak jemput lu dtg kenduri kat blog gua.
    Follow terus pun xpa.Ikut baca doa.

    Blog gua tu dah tak seimbang.Ramai budak berat belah punk.

    Gua dah 6 hari merantau jemput kenduri ni.

    ReplyDelete
  10. slm kak.. nnt ambik follower award dr mar yer.. tale care sis!!

    ReplyDelete
  11. semalam bdk kecik tu merenget...bengang je nk lelap kan mata sekejap pon blh...pas2 si amalina bwk dia turun si alin bgi la dia mamee mau la dia duk si aku ni pon satu tk tau nk bgi bdk tu mkn.....hahahahaha....bdh sngt2.....hahaha

    ReplyDelete