Pages

May 12, 2009

Agak bosan arini....

aku pun xtau la apa yg aku wat kat opis ni skg....keja aku ada la lg skit je nak kena key in....keja aku yg lg 1 tu mmg dh sedia xde mod nya nak wat la kan...mybe arini x cukup geng kot...geng aku kat bhgian lain pun ramai x dtg...tu yg mls p wat keja lg 1 tu....huuu

d tmbh2 plk kwn 'ronggeng' aku yg lg sorg ni x dtg plk dia...over lepak mlm smlm kat big A ye cik zura.....heheh...trus x dtg dh dia arini...yg aku ni mcm nk tido je rasa nya ni!!!mkn nasi lemak pnya pasai kot td....


hehehe...alang2 dia x dtg arini,aku jaja pic dia kat blog aku ni hah....hahahahhaha....oppsss...jgn marah ok....sj bosan2....tmbh seri kat entry ku ini...


p/s : sis lead...wni tgk2 kan...muka sis ngn mber wni yg ni ada iras2 la....betoi x????

8 comments:

  1. tu la kty...ni wni dok kunyah kacang je dr tf...hehehhe

    ReplyDelete
  2. wani, sama ke? dia lagi santek kot..huhu..

    ReplyDelete
  3. akak....dua2 santekk....akak comei n santekk ok....heeee

    ReplyDelete
  4. waaa ni couple ke..sama tantek sama padan:)

    ReplyDelete
  5. aah...padan kan....mmg nk soh depa kawen cpt2...hahaha...pdn sgt...

    ReplyDelete
  6. ingatkan husband tadi...
    bf ke tu? :)

    ReplyDelete
  7. ehh tu bukan wani la...mber tu ngn bf dia..sj tepek kat sini...heee

    ReplyDelete