Pages

Apr 12, 2009

KONTRAK ku smpai bila???

hmm,smlm dok syok tgk konsert AF,aku dok b'msg ngn kak ipar ku...pastu dlm pd tu dpt plk msg dr mber aku...dia tny aku tgk x brita td???heee...konfemm la aku x tgk kan...lama dh aku x tgk brita...bukan psai apa,aku xthan la dgr brita skg...byk brita yg x best dr brita yg best kan...so,baik la xpyh tgk...pastu upa nya brita terkini...CUEPACS skg tgh nk tegas kan pd PM baru kita supaya x tamat kan lbh kurg 30ribu kakitgn kontrak kat malaysia ni...dlm 30ribu tu nama aku mst ada...hahahhahaha...patut la aku ni sebok sgt nk bhnti keja,upa nya aku xnk tggu di bhnti kan...adoii...lawak pon ada,tekejut pun ada....yg pntg,ini sume blm pasti lg...so kena la plk rajin2 tgk brita part yg ni...mana tau kan...kalo btl la jd,redha je la.....aku pon dh boring nk keja kat situ kan...tgk la cmna nt...korg doa2 kan aku ni bjaya dlm apa jua bidang pon...ok...bye2...

8 comments:

  1. wani..akak slaloo doakan kejayaan wani tau..moga wani happy2 slaloo k?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. nimi:hahahhahah...ye arr...pe lg nk wat kan...huuu
    sis lead:thnx sesgt akak...jgn lupa doa kan tau...teacher pnya doa ni makbul jgk tau pas mak ngn ayah...heee...tp ni kes lain dh,teacher ngn anak murid kat alam siber...heee...neway,thnx sis...mmuahHh!!

    ReplyDelete
  4. La wani xkn jd jgk dorg nk tamat kntrk??
    akak bkn nk ckp apa tp dr zmn akak lg dorg kata nk stopkan kntrk tp xwat pun..
    yela kntrk nie byk tlg wat keje tertunggak tue lau xda kntrk sushla..
    tp xper sbr yer wani mn thu ada rzeki lg bsar lpas nie..

    ReplyDelete
  5. sis zura:mmg pon kak...tp takut gak kan,dulu pak lah...skg najib...yg tubuh kan task force ni pak lah...tu yg dikit riso gak tu...tp xpe jgk la kan...tgk apa plan najib tu nt...x sbr gak nk tgk kan...politik skg x terduga dh..btl x...

    ReplyDelete
  6. weh wani...ko terjah je mohon jawatan kosong tetap kalo ada...tk silap akk federal bnyk per...kt tmpt akk ramai gaks kontrak dh dpt tetap...bnyk² la doa...:)

    ReplyDelete
  7. yanizan:yeke akak....pengurusan sana bagus kot...kat cni cm hmpeh....mmg kalo nk mintak pon nk yg federal kot...sng...ok..thnx kak...

    ReplyDelete