Pages

May 13, 2009

basikal baru miza...

ptg td pas balik keja...kumas tetiba lencong ke kedai basikal...nk cari basikal miza kata nya...pelik aku...bila x soh beli,tetiba je nk bli plk kan...so tgk je la....masuk kedai tu x smpai bape minit,trus usung kua basikal tu...tny aku...ok x???dh siap urusan jual bli...nasib pndai tawar menawar...kalo x hangin jgk aku kan....ni la upa basikal nya...aku mmg dh lama nk bli kan utk miza...coz dia ada dua function...boleh usung mcm stroller...pastu kalo miza beso dh pndai kayuh,blh kontrol sndri je plk...


kaler oren maa...kaler pink tarak...ada 1 kaler sj..tp oren pun i suka...heee

ngam2 kaki nya tu...

ptg aku bwk balik tu,miza dgr maklong dia kata,yea,yea..ada basikal...miza pun sma sengih kata...eeaaa,eeaaa....geramm plk aku rasa...dh pndai dh...



akibat sombong sgt...pndai2 trun sndri...last2 tersepit...sj aku lmbt tlg coz aku nk snap last pic ni..hahahahaa...keadaan x begitu mencemas kan..tu yg blh wat cmtu tu...hakhakk

7 comments:

  1. waahhhh..canteknye basikal. berkenan sungguh. ni yg rase nk smbar satu utk zara juga nih..=p

    p/s: leh tanye ker brape harganye..hehe.

    ReplyDelete
  2. Dh lma usha beskal cmnie nk li kan Qaseh..tp rasa Qaseh cm dh bsar jer nk li kan cmnie hehe..dok usha wne PINK laa tk jmpa2..
    Cutenya laa dak cayang tue ngn beskal bru dia kan..
    Senang kalu g jejaln sorong jer Mirza tk laa pnt sgt nk dukung kan..

    ReplyDelete
  3. waa tantek nye beskal...hahahaa...klako plak tgk dia tersepit:p

    ReplyDelete
  4. mama qaseh....pink x jmpa kan...tu psai nya..huuu....x muat eh qaseh naik...bole jgk tu kot....c miza ni celuih je upa nya bila naik..

    suziey...kalo tgk real mmg klako la...hahahahah

    ReplyDelete
  5. ekekekek
    cian tesepit kt bskal baru kaler oren lg

    ReplyDelete
  6. WANI...panggil YAnie jerk...ok?huhu..tq sbb puji ank kite..hehe..

    ReplyDelete