Pages

Mar 26, 2009

26 mac 2009..

ada mkna dlm tarikh di atas....arini arijadi aku yg ke 23thn...bila dh msuk je angka 20...trus cpt je msa belalu...dulu bila umo tgh 19,pny la nk cpt umo 23...bukan psai apa..rmai yg kata muka aku ni cm umo 25...huuu..cian kan...tuo sgt kah muka den ni...adoii....so alhamdullillah aku syukur la kan aku masih sihat smpai ke arini...mintak2 dijauh kan la dr pnyakit yg berbahaya...utk arijadi aku yg kali ni mcm xde apa yg menarik...takat ni ada la sorg dua je yg wish...tp nk harap kumas wish...xdo lagi la tu...dulu2 je la yg dia beria amik tau psl besday,dh ada ank ni xde mkna dee...ko la yg x malu p ckp kat dia arini besday ko...pdn muka aku...aku penah gak mintak bli kan aku pfume 1 kan...tu pon aku mintak sponsor skit je,yg lain aku topup la kan...tp ni 5o hengget ponn xde dia hulur kan lg ni...tension aku!!!!aku diam kan aje la...xde hadap sgt kot nk ber adiah2 ni...dh tua..xde feel pon nk apa2 adiah...tp aku ingt nk wat mkn2 kat opis je nt...mkn kek rmai2...baru best...lgpon rmai gak mber aku lahir dlm bulan MAC...so bole la smbut skit2 kan...sj pujuk ati ngn mkn kek...huhuhu...aku suka beli kek...so kwn2,nt kita plan ek...mgu depan ke kan...ok la tu...kbtln kakak kesygn ku kat opis ni nk masuk opis dh pas dh lma cti bersalin...rndu aku nk tgk muka dia kat opis ni...lma x luah prasaan kat dia ni...dia ni baik la sgt org nya!!!!!!!!!!!!!!!xtau nk ckp baik nya tu......aku syg dia lbh dr kakak kndung aku...hahahahhaha...to PUAN SARINA BINTI HADAN....I'LL WAIT 4 U.....jgn smbung cti lg tau....nt kita mkn kek sma2 ek...smpena besday n smpena kak ina dh masuk opis balik...dh x sabo rsa nya....

9 comments:

  1. (Dlm nada nyanyi....)
    Hepi Besday 2 u...Hepi Besday 2 u...
    Hepi Besday 2 syazwani..Hepi Besday 2 u....
    Akak ucapkan moga panjang umo n murah rezeki..
    "Dah bleh Kawin ni..hehehe..)

    ReplyDelete
  2. owhh..besdayy wani kew ri nie...
    selamat hari lahir yek yg ke23 utk thn nie...
    mmoga dipanjangkan umo,dimurahkan rezeki&dan sihat selalu....yat doakan utkMu...

    ReplyDelete
  3. tq...tq...tq...pd semua yg peka kat post blog ni...hhehehhe...baru tersenyumm je bca wish2 korg ni...siap ada yg nyanyi tu..ahahhha...trima kasihh sume ....(",)

    ReplyDelete
  4. yes yes sorang due yang wishh tu da tentu tentu aku kan wani...heheheheh!!!
    nak adiah??okies okies kang aku kasi hadiah k..
    da lame tak mencapap kat umah ko

    ReplyDelete
  5. Salam kenal..happy birthday, semoga dimurahkan rezeki sentiasa..

    ReplyDelete
  6. wani2linda>>>salam kenal...trima kasih ye...amin...

    ReplyDelete