Pages

Dec 31, 2008

tukar wajah...

hehheh...morning...arini aku x keja lg...bhgia nya rasa..hehehhe...sj aku nk smbg2 pg...smlm big boss dh tlg tuka kan tmplte ni...sng je upanya....aku je yg xsabo sgt...pdhal leh je nk wat sndri...kalo dh big boss yg wat kan...soh dia siap masuk lagu lg..hehhe...tp dia tu wat x ikhls...skit2 soh cpt la..apa la...dia je nk pkai tenet ni...huhu..ngada2...tmplate ni x gempak sgt...nt nk cari lg...slow2 k...ank aku ni dh dok mengeliat je..kang bgn la tu..tpksa la aku tutup nt..kena lyn dia plk..hehhe..kalo ada ank kan,tgk dorg bgn pg tu yg syok tu...nk cium pun beshhh je...gebu je rasa..hahah...tp kalo dpt mengamuk...cabut kain d wat nya dak botak sorg tu...alahaiii,bila la ank aku nk ada rmbut???ramai jgk yg dok tny...poning jgk rasa..huhu...alamak,dia dh bgn...chow dulu...daaa.....

No comments:

Post a Comment