Pages

Aug 18, 2009

MIRZA D KIDNAP!!!???

huhuuu..tajuk d ats hnya la gmpak semata2....kidnap yg d mksud kan adalah,ank aku d amik oleh shbt baik aku yg bnama zura itu utk d bwk bejalan2 mlm mggu lepas...aku mula cuak jgk kot tkt miza melalak nt kan....tp apa kan daya..miza mmg lupa daratan sekejap mlm tu....mentang2 mamat kwn c zura ni naik BMW,ank aku blh x melalak kot...dr kol 8 lbh kua,kol 11 baru balik...tu pun xmo masuk umah...dasat sguh...elok je masuk umah,dia x hirau pun kat aku...siap dia angau kat acik ijoi dia...sbb c zura ni kata miza bekepit je ngn c ijoi ni...agak pelik d ctu....bau pfume ijoi pun smp melekat kat miza...tu psai blh angau tu kot..ahahha...sila layan pixss...



tgh tgu acik zura..dlm beg ada coklat,susu(utk bekalan meragam) n pmpers n napkin...

after balik...aksi 1..tp yg pntg bukan sbb penat...dia mcm frust k

ni lg parah....hehhe....kain2 aku yg beselerak d bwh tgga...abai kan k..

.................................

akhirnya.....wassalamu....tp bukan tido ok...dia tgh angau...jgn kaco k...hahahah



4 comments:

  1. Windu sama dak mirza nie...
    pandai toii die beraksi yerk.

    ReplyDelete
  2. chumel nak mampos mija..
    rasa nak pijak perut dia..
    ahahhahah!!!

    ReplyDelete
  3. woot~

    comel amat woot~


    P/S: err, tak nak buat pop-out window ke untuk komen? saja tanya~

    ReplyDelete
  4. zara:x bape tau sgt psal bnda tu...xpe,nt tny suami coz dia terer psl ni..ehehhe...thnx 4 idea..

    ReplyDelete