Pages

Jan 22, 2009

saya cuti la arini..

kwn2 seangkatan ku d opis...arini org cti yek...jgn marah...ehhehe...kaksu nt p je blaja dulu ngn kak suria ek...jgn pening2 k...org x p blaja ngn dia pun xpe kot...sbb dia pun aja x betui..hahahah...org nt kemudian tny k...xde mood plk rasa nk keja arini...ada byk hal nk setel..
hmm,esok leha nk muffin...so arini la msa nya yg sesuai nk wat kan...nk wat muffin ni haruss kena anta anak aku kat umah pengasuh..kalo x,x jadi keja aku arini...dia skg xleh tgk aku bergerak...kdg2 tu berlari aku smpai nk tersungkur2,sbb nk elak dr pndgn dia yg aku ni dh lari dr dia...lari tu bukan apa,aku nk p dapur pun xblh,nk p toilet pun xblh....apa kes kan..hhhahahaha...kdg2 lawak jgk sbnrnya...tu la dia budak miza tu...pntang sgt dia tgk aku wat bnda lain drpd dok ngadap dia...
ni aku tgh ngadap pc..elok plk dia dok golek2 main msg ngn bf dia...hahahha...abeh hp ayah nya dia hisap...syok sgt kot dpt msg ngn bf...hhihi...juz joke la kwn2.. sabo je la...
tp pe2 pn,arini dgn ada nya c kumas,blh la aku mengajak dia ke tmpt2 yg aku ada hal tu...kalo x,kopak wet aku kena naik trun taxi kan...modal muffin ke apek taxi tu je la jwb nya...mmg nasib baikkkk pnyaaa kumas nk cuti jgk arini...okla kwn2..ank aku ni dah abeh krdt kot tu....kata td syok sgt msg ngn bf...ni dia dtg ngaco aku plk..k..chow dulu kwn2...bye2....take care..

2 comments: