Pages

Jan 4, 2009

sunday...

arini ari ahad...smlm kol 3pg ank aku mengamuk sakan...naik takut aku di wat nya...dia mmg x sihat dlm 3ari ni...sakit perut aku rasa...asik berak je...tp berak air...risau btl aku...yg c ayah nya plk...p mancing...g nya ari sabtu,jnji balik aritu jgk,sblm mgrib katanya...tp smpai ptg ni pun xnmpk byg...hp cm bese la...msti suara ppuan minah saleh tu yg jwb...dia soh tgl kan voice msg...aku pny la geram...anak plk tgh x sihat...huh lg berapi rasa!!!klinik pun dh p...tp ubat x bape bekesan..aku pun dh xtau nk wat apa...payah tau kalo dpt laki yg kaki pncing ni...so kesimpulan nya,jgn cari calon yg mmg hobinya mancing...kita ni dh la xpndai apa...lesen apa pun tarak...dh tu bila dia xde kat umah ujung mggu,jd cm pyh la...ada hal apa pun xleh p...tgu la nt aku p amik lesen...itu jam baru tau...geram gila!!!! Udang Galah Teluk Intan Gak Yang Dicari

No comments:

Post a Comment