Pages

Feb 12, 2009

plan 4 besday miza actlly..



aku plan kan nk beli kek secret recipe,coz miza suka sgt kek kat sana...mak dia lg suka sbnr nya..heheh..pastu mknan tmbhn nya aku xtau la nk bli apa...piza dh boringgg...kfc lg laaaaaa........mcd pun sma...nk masak,alahai mlssss nyaaa...mgkin sate kot...cukup la tu kan...kecik2 aje...tp tgh xde deria rasa akibat selsema ni,ada baiknya aku tunda je ke ari esok or sabtu...mana tau aku dh ok dr selsema ni kan...baru ada feel nk smbut besday dia kan...sambut kecil2an aje....nk wat beso2,dia lahir awai bulan,bajet nya pun xde la ke situ je kan...kalo lahir cm tarikh lahir aku ni,mau la dpt smbut meriah2 kan...hehehhe...adiah pon bole la beso2...hahahahahahah..suka aku...saja bg hint kat kumas...besday aku sebulan je lg dr skg..k...sebut psl adiah,adiah miza dr mgu lepas dh bli dh,tp xdpt nk upload dlm blog ni,sbb nya hp ku ini xde kabel nya...kad reader pun xdak...so,nt2 la aku tunjuk adiah nya tu....xla mahai mana..tp tomei2 je utk mija cygg tuu...

2 comments:

  1. wahhh...ape adiah utk miza 2???
    huhu..nak tauu...

    ReplyDelete
  2. 2 yat : huhuhu...nk ckp pe nama bnda tu pun xtau la...alah...kete mainan budak2 tu...nk kata kete pun bukan kete,nk kata moto pun bukan moto...hahah....nt org try letak gambo nya...

    ReplyDelete