Pages

Feb 14, 2009

Selesai sudah niat ku..

mlm td aku tunai kan jgk hajat aku nk wat besday dak miza yg 1st dlm idup dia kan...wpun x semeriah mana,tp syok jgk...ada la 2,3 org kwn adik kbtlan dtg umah,jd la pnmbah ceria mlm tu...tp yg aku x syok nya,besday girl dr pg td xde mood...smpai la ke mlm meragam nya tah psl apa pun aku xtau...ok ni ada skit pic...aku kelam kabut smpai lupa amik pic tetamu yg ciput tu...heheh...cory ek adik2...


ni kek miza...black forest cake..hmm..mana p SR pny kek ek???hehehe...d sbb kan kak long aku kata muak mkn kek sr tu,aku pun x jd bli sebiji...tp utk aku pny citarasa,aku amik 3 slice indulgence kesayangan ku itu....hehehe...1 utk aku...1 utk AINEE..1 hmzh kumas pnya...cukup la tu...kek yg ats tu pun sedap gak...tp macam skit ahh....bluebery....macammm....
(p/s: ainee!!!!apsal ko xdtg!!!bila ko nk amik kek ko ni??hajat aku tu termasuk la nk bg ko kek ni...cepat amik kat umah aku sblum aku balun sume k...)

aku prepare sikit je....bli kudap2...pastu ingt nk bli sate...tp xjd...kumas kata nk pngang ayam...so tu la yg aku wat mlm tu....pastu wat nasi goreng.....tu je la menu nya.....simple saja....


hah!!ni la budak yg xde mood mlm tu...tension ajoo...tgk la muka dia tu...adoii...x epy ponn...penat ma wat tuk dia tau....huuhuu...


ni adiah acu alin bg....susah2 dia cari adiah tuk ank buah dia ni....dia bwk wet lepas wet pembalut adiah je...1.50sen...hahhaahha...adiah nya dia pow aku....tp mija xmo pakai la adiah tu...heehehe..nt tgk eh pe adiah dia......tggu sat...


hmm...yg ni la adiah yg aku kata tu...dh beli awai skit...ayah nya yg beli..aku x beli pe2 pun...cukup aku suport kek sudahhh...hehe....sengih ek ko miza....kalo mlm td sengih cmni kan dh best......apa daa..


ha,yg ni la adiah acu alin....cekak yg ada crown kecik ngn reben ni rm12....aku rsa cm mahai...sbb pe,anak aku xdak rmbut...cm x kena plk bila dia pkai...hahahha....tp apa kan daya,acu alin kata nk bg adiah jgk kan...aku beli kan jgk la....miza x suka ponnnn....huuuu


miza xnk pakai....meh la mama dia yg pakai......enteprem sat....asik gambo anak je kan....hahahahahahhha....ok la...tu sja la cite aku utk mlm ni...share cite kat sini...sbg kenangan ku jgk nt.......ok la....dh penat kot....anak ku jgk dh nk tido...so camat mlm sume....bye2.....

3 comments:

  1. tenkiu babe 4 the cake..
    mija, kang beta kasi mu hadiah erkk..
    owhh mu nangis2 erkk tengok gua..
    sepak kang!

    ReplyDelete
  2. ko nk sepak ank aku????mel la try...hua3...

    ReplyDelete
  3. wani rupanya awak isteri kumas yerk baru tau...hu...hu...jtk smk tasek damai

    ReplyDelete