Pages

Aug 28, 2011

mood raya

arini ari ahad...sok lusa dh nk raya...xtau nape tiba2 rsa nk coret dlm ni...nk share perasaan yg ada...sguhpun jauh di lubuk hati ku byk memendam masalah2 yg besar..tp aku nekad utk beraya mcm biasa...hmmm...n aku rasa syukur sgt kerana Allah swt mengurniakan perasaan ni kepada aku..aku rasa sgt hepy utk raya taun ni..walaupun x berapa mampu nk sedia kan keperluan raya..tp dgn ada nya adik2 aku tlg skit sana sini utk anak aku...trus jd meriah je rsa...anak ku murah rezeki dia taun ni..sume makcik2 nya belikan dia baju..lengkap smp ke kasut..dr zero..terus lebih 10 helai baju dia..hmm...alhamdulillah...syg sume adik2 aku...terima kasih also...cuma smp ke arini baju aku je yg xde lg...bila last minit...mula la tgk tu x berkenan,tgk ni x berkenan...pastu mula la menyesal x prepare kapa2...hmm...so far ok2 je la kan utk raya taun ni..cuma rasa rindu utk tggl kan ramadhan..sekejap je rasa ramadhan taun ni...huhu...ok la...byk hal lg nk kena setel ni..kuih raya pun ada yg x siap lg..xtau la larat ke x nk wat..huhu..ok selamat ari raya ~

No comments:

Post a Comment