Pages

Jun 23, 2011

Mama Mija Yang Garang~!!

mlm ni adik aku nk bwk mija g mkn..tp mija cm bese la nk la mengikut je kan..aku x la suka sgt nk bg lepas cmtu je..dia tgh mkn nasi td,maksu dia ngajak..dia dgr je terus la tgk muka aku..aku wat bodo je...sblm tu sian dia..dia tgh bertenggong...tp dok suap nasi jgk..skli aku ternmpk..trus aku jerkah dia...terkejut dia beb..alahaiii..sian nya..aku ckp..heh!!duduk elok2 xleh ke bila mkn nasi??dia pun trus la duduk bersila suap nasi smp kan muka nk masuk dlm pggn..hahahah..sian nya lah....grg beno aku ni..huu...ok berbalik pd cite td,suka noo aku wat iklan..hmm..skli dia tgk muka aku tu..aku wat bodo kan...pastu maksu dia ajak lg..dia tgk je muka aku..nk mtk pelepasan la konon..tp mulut berat je rupa nya nk bgtau aku...pastu trus la aku tny dia sbb tgk dia dh terkebil2...aku ckp..nk p ke??dia angguk laju2...heheh..comel..pastu aku tny nk p ikut sape??dia pun jwb..maksu...pastu aku ckp..ha..p siap pakai baju ngn bedak...ko tau apa reaksi dia...punya la hepy muka dia smbil tersipu2 senyum...trus bgn p amik baju..alahaii...sian anak ma tu..slalu d psiko oleh aku...heheh..apa2 pun aku nk dia dgr ckp aku dulu dr ckp org len...sbb dlm umah ni ramai makcik2 nya...makcik2 nya sume mnja kan dia..aku marah skit sume hulur tgn nk peluk dia..nk pujuk..lau silap gaya,dh besar nt..aku pun dia x hormat..xleh mcm tu..tu yg kena grg2 skit..jnji grg2 tu bertmpt n x mlmpau..guna psikologi ye kwn2...ok lah..lenguh taip smbil baring ni...mau relax2..mau tido..ok..salam...

No comments:

Post a Comment