Pages

Oct 25, 2009

alahai nuranis mirza...


aku agk risau la ngn ank aku sejak dua ari ni...dia xnk lgsung minum susu...smp aku pksa pun mati keras dia xnk...geram jgk aku d wat nya...tp dia main ok je sume kan...pastu skg ni kalo mlm je,skit pnya payahhhh la dia nk tido...tu pun aku dok betekak ngn dia...dia abes kuat melalak je la yg dia tau...melalak bukan main syahdu syahdan je bnyi dia(sakit tinga n ati aku dgr sore dia melalak)...alahaiii...apa la mija ni...aku xphm...pastu nk jd cite mlm smlm,aku dh dpt tido kan dia,pastu dlm tah bpe min dia tdo,tiba2 dia melalak...kali ni dia nangis jenis x sdr diri,mata dok pejam,n kdg2 terkerling je mata dia...aku dh pucat gak time tu,sume org pujuk dia,dia masih x benti ngis..duduk x kena,bediri xkena...aku pun pasang n baca la ayt kursi kat tinga dia...tp xlut...pastu yg c laki aku ni x reti nk hndle bila miza ni ngis mcm tu...aku pun trus soh laki aku amik bawang,wat tetemas...nasib dia ni tau wat bnda tu...miza masih melalak x ingt dunia...elok2 je lambung bwg tu,mmg diam je aku laki bini...tnda nya kalo skali lambung bwg yg di belah dua tu tebalik 1,telangkup 1,mkna nya...jeng2...jeng...lu pk la sdri..huhu...seram gak aku time tu...pastu dia pun sapu kat tiap sendi ank aku...tak bpe min pastu,miza kmbali normal...tp masih mamai2...trus aku masuk kan dia dlm buai n dia pun tido...huh,mmg lemah smgt jap aku smlm...dh lama miza x wat pangai mcm tu... dulu kecik2,asal mlm je dia ngis mcm kena selak...tah la...dugaan btl budak yg lahir urat melintang kat kelopak mata...org tua kata tu sawan tangis...huhu..tah la...


pastu ni saja ku nk tmbh2 la..patut la sblm aku nk soh budak ni tido,dia dok tnjuk kat arah atas,kot...kot.. dia kata...kot tu takut...bhsa miza....agak nya ada la apa2 yg dia x sng nmpk kan...wallahualam...Allah maha mengetahui...

pastu arini,miza masih x mintak2 nk minum susu,n dia mcm slow je arini...main pun nk xnk je...nk kata demam xde plk...adik2 aku pun pelik je tny nape mija x mcm salu...aku ni mak dia lg la pelik n kdg2 takut gak..hehehe...mlm td aku tggl dua je ngn dia,nasib dia ok je..cuma td bila aku dh siap naik ats nk tido,dia blh berak plk...kat bawah dh la xde sape dh...bilik air kat lua lak tu,yg c miza ni plk,blh plk dia nyanyi wat muzik background smbil aku basuh berak dia...muzik yg dia alunkan tu mmg agak myeramkan mak dia yg dh mmg siap sedia suka pk yg bukan2..hahahahahha...cepat2 aku kalih kan keasikan dia mengalunkan lagu tu....n cepat2 aku cabut naik atas.....hahahhahahaha...gila mistik miza sejak dua arini...huhuhuhu.........


4 comments:

  1. uishh mcm seram ja bace n3 nie..

    tapi for sure miza sgt cute:)

    ReplyDelete
  2. huhuhu...aah...seram jgk...tp xleh caya sgt kan bnda2 karut ni...huhu.....

    ReplyDelete
  3. wani...mmg seram ok..huhu~!!
    time yg nyanyi2 lagu ala2 seram tuh mmg x tahan..huhu~!!

    ReplyDelete
  4. tau xpe akak...wni mmg jenis penakut...blh dia nynyi selembut2 bayu bnyi nya...sabo je la...ini btl2,bukan dogaannnn...hahahahha

    ReplyDelete