Pages

Oct 29, 2009

gelagat anak...1thn 8bln


ni entry budak ni je...pitcha ni sume koleksi hp aku..apa gelagat dia aku snap...sbb rasa lawak di mata aku...pelik je skit dia wat,aku amik trus hp...snap...n blh wat aku geli ati kalo tringat budak ni...tgk n baca la cite stiap pix ni k...daaa...




ni bukan umah dia,bukan puting dia,bukan bantal dia...bukan bb sit dia...dia mmg bukan budak yg isap puting....mls plk aku nk explen kan apa yg jd time ni...tp time ni aku bermalam kat umah sepupu di bangi...aku nk tido pun dh jd xleh tido tgk apa yg dia tgh wat tu..mmg gelak besar aku time ni...

miza...miza....c pak lawak dlm idup aku lepas ayah dia...

model roti loo

binaan logo pertama c miza...tp dia siap2 je,trus bg pd ayah dia...aku ni...huhuhu..dia xnk bg...siap aku mtk2,dia mrh aku balik...hukhuk...dh la pgil aku angah...huhu

apa sj acu dia buat kat dia,dia redha je...ni sume keja acu dia...

acu dia tgh makan ubat,dia pun ikut sama tiru gaya n ngadap ubat tu...

aku tgh baca blog,toleh2 ke blkang,baik pny landing anak aku ni...sabo jela...sume bnda dia nk panjat...

tgh kusyuk tgk lagu poker face,ni waktu ni siaran jomheboh...dia dgr je org tu sebut poker face,trus dia toleh kat aku...mcm phm la lagu dia nk kua...hahahha...tekejut gak aku...tu yg dia kusyuk sgt tu..oppss..yg x senonoh kaki nya tu,acu dia yek...tgh membongkang tido..

pntang ayah dia lepa kat sit,dia take over...

krim muka di kepala...

skg bejalan nk bwk beg...

dlm lif time ni,aku snap sbb aku rasa budak2 skg dr kecik dh nmpk maju nya...ni dlm lif nk naik train p klcc...mcm dh besar sgt 2 pupu ni....

3 comments:

  1. Salam..lame tak singgah sini..

    Suka tgk gmbar si Miza pakai tudung tu..cumeila sgt..hihi

    ReplyDelete
  2. hye wani..lm xsinggah umah wani!~!
    alahai si miza tue mkin geram plak tgk perangai dia tue..~!
    Seyes la wani,kiut btl dia wat aksi yg isap puting sume tue,rs nk geget2 jer..!!~

    Amboi lagu xhengat nie~!
    Skrg lgu nie kt mn2,sesape jer ckp suka dgr lgu nie..!~!hehe

    Kisskan akak utk miza erk!~!

    ReplyDelete
  3. mamazara,hehehe..elok pakai tudung sorok kan rambut botak dia...heheh

    siszura,lagu waliband ni mmg layan tau...miza ni dh jenuh nk di jaga..tgh bnyak akai....k,nt wni kiss kan k....

    ReplyDelete