Pages

Oct 14, 2009

SAMBUTAN HARI RAYA

esok ada smbutan ari rya kat opis aku ni...rasa nya bese2 je la kot kemeriahan nya..nak2 dh ujung2 ni kan...tp taun ni aku x wat pun open house...cuma utk rakan2 yg nk dtg tu,aku prepare la kan...xkan minum air bujang je kan..hee...bujng ke pun...haha...

aku xdak cite best nk d kongsikan...cuma tu je la...sj nk post smting news kan..life aku mcm bese je...cuma skg ni gila nk beniaga...tp x jd2 lg...sakit jiwa btoi...xpe wani,pelan2 start ok..u can do it!!!!!aku kalo ok meniaga kan,mmg aku nk chow je dr keja aku skg ni...aku x suka ohh keja dlm keadaan persekitarn yg agak busuk...opss...bukan busuk bau tu...tp busuk lain mkna...x suka oh ngn org2 tertentu..aku rsa nk lempang2 je sape yg patut kan...wat tu x kena,wat ni x kena...apa yg dia nk pun xtau la...huh....sabarrrrrrrrrrrrrrr je laaaaaaaaaaa....aku tau aku bukan sorg staff yg baik budi pekerti...aku sgt la kuat mengulat...hehe...ngaku slh xpe kan...tp aku x la truk sgt...keja masih jalan..so jgn nk pndg slh aku je kan...tgk2 skit kebaikan aku yg tah bape persen tu je..huhu...dh la...asik2 nk ngomel psl keja je kan..xde faedah nya...

hah...lg skit je nk lepas geram....ari smalam aku ni konon nk cari baju keja la kan..yg ready made tu..masuk la 1 butik ni...masuk2 je dh mcm tersilap lgkah kan...tgk2 baju kat dlm mcm utk golongan 30an je kot...mahai2 plk tu!!!!!aku pun xtau nk lari kan diri mcm mana kan...sbb nya aku sorg je cstmer ptg tu..so cik boss d butik tu pun bukan main layan aku kan...soh try tu,try ni...aku pun redha je...skli xdak size n mmg x bekenan punn!!!!aku pun mtk izin nk balik...ada ke ptt mtk izin kan...huhu...muka cik boss kedai pun dh lain..mcm pe kan org melayu meniaga,time dtg pnya la di tatang,tp bila x bli,trus berubah air muka...nyampahhhh btollll...last2 aku dh masuk kete,dia blh gamit2 pgil...dia tunjuk baju kaler pink n size besar skit la kan...aku pun ngn x redha nya masuk try...kua2 je dr fitting room,trus dia sorak ckp cntikkkkkkkk...pdhal aku dh rasa mcm org tua yg berbadan gergasi....hahahah....nk xnk aku pun ye kan aje kan...1st aku tgk hga pun dh cuak...hnya utk sehelai blouse labuh,rm99.90...mmg simple gilaa....nt aku amik pic ok..then dia bg kurg kat aku rm88.00...mtk rm75.00 pun lepas aku rasa...tp dia x bg dohhhhhh....aku pun byrrrrrr...abes cite...balik2 frust nya bukan kepalang...dgn terpksa aku bli baju tu...gila btlllllllll..xpe...aku pk2...rezeki akak tu je la....bukan rezeki aku...huhuhuhuhu...


sekian utk malam ni...badan aku dh lenguh dok meniarap taip cite ni...k bye2...

No comments:

Post a Comment