Pages

May 9, 2009

tagging...


1. Apakah nama blog anda skarang dan kenapa anda memilih nama itu?
CORETANKU...segalanya disini untuk kenangan.......aku pilih nama tu sbb aku xde idea msa tu...yg aku tau,aku mmg nk coret apa2 je psl idup aku ni dlm blog ni...baik yg sdh or yg epy...

2. Apakah link blog anda skarang dan bagaimana boleh timbul idea utk menamakan nya?
http://mamamirza22.blogspot.com.....mamamirza22 ni sbb aku ni mama pada nuranis mirza..anak aku yg sorg nih..blog ni pon ada byk cite psl dia jgk..inspirasi la konon nya...hehhe...pastu yg 22 tu sbb msa aku jadi mama n msa aku terminat ngn blog ni....umo aku 22 tahun...sekian trima kasih...

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
blog aku ni kebnyakan nya berunsur kan luahan ati aku...more to slumber je la....

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
baru terjebak..blum rsa nk hapus kan...nk kumpul folowers byk2 dulu....kalo dh boring pon,x mgkin kot nk hapus kan...mgkin nk upgrade kan lg ada la kot...

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
baru je jadi folowers dia...azlyanie's blog...coz tgk muka akak ni sweet je...anak dia pon comel2...lawa ank ppuan dia...penulisan blog dia pon sng di baca....tq sis coz sudi tag wni...(aku ni sume nya aku pgil sis...hahaha...cm aku ni muda la sgttt...ampun kan sy yek...)hhehe

6. Senaraikan 7 orang yang anda akan tag.
aku rsa aku xnk list kan la....cm bese sape yg rsa nama dia aku nk sebut kan...sila la jwb tag ni yek..hohohooh

No comments:

Post a Comment