Pages

May 18, 2009

untitled...

abai kan badan itam yg terselak tu yekk..heheh...tu adik aku yg kecik tgh tido...waktu ni aku tgh tgk konsert final af..c mija ni sebok la dia wat hal sdri...amik tong biskut soh aku bukak...pastu dia amik bantal bwh ponggong dia tu,dia wat tmpt duduk dia...pastu mulut potpet2 mkn biskut...nsib tgh iklan...kalo x,x sng aku nk tgk konsert..hahaha...dia ni minah lawak jgk upa nya...

ni waktu mula2 dia nk dok atas bantal tu...katek je upa ank aku ni...hahahahaha

saje2 snap kan..tgh bolen..heee

aku suka pic ni...xtauu psai apa...

hahahha..gelak dulu...harap mklum yek..itu pmpers elok yek kwn2...aku buli dia pg ahad tu...

............zzzZZZzz


gambo agak x tersusun ngn jln crita...mls aku nk betoi kn...sj je aku nk wat entry psal ank aku ni...


ok..tu je...tp sblm abes...aku nk cte 1 cte terbaru...bg aku ni mmg klakar la kan...smp nk tido aku blh snyum n gelak sorg2..ahahahhahaha..

k cmni cite nya...mlm smlm,aku kua ngn adk2 aku nk p mkn...pastu sblm tu aku sggh p klinik dlu..pstu...c hmzh n miza tgu dlm kete..smbil dia tgu aku tu,dia bwk miza p bli air kat kedai mamak...haus la plk kata nya...pastu aku dh sudah tu,kitaorg gerak p kedai mkn akt area ampang tu...

tgh dok tggu oder,hmzh bukak cite...hahahahah....aku gelak dulu yek kwn2....k cmni cite dia...

waktu dia bwk miza p kedai mamak bli air td,mamak tu tny la...ini ank u ka??
pastu hmzh ckp..aah..pastu mamak tu tny...ho...nape u x putih ya???anak u putih??....hahahahahha...adoi lawak dh tang ni...

pstu hmzh ckp la...yeke???pastu mamak tu tny lg,dia pnya amak cina ka???mix ka??
huahuahuahauahauahauuauauaua....bodo tau mamak ni...nasib aku xde kat tmpt kejadian...
kalo x skli ngn aku malu kat ctu...hahahahha

blm abes lg..pastu mamak tu ckp lg...dia cmm x caya kan tu ank hmzh...
dia ckp...u jgn main2..skrg byk projek ooo....hmzh mula blur n serabut...
dia x tgkp apa mamak tu ckp....tp bila skli aku dgr hmzh crita,aku tau nape mamak tu ckp cmtu...
hahahahhahahahahaha...

mamak tu ingt hmzh ni culik budak....adoii...sabo je la....

aku sbg mak dia ni pun kalo p jln2...ramai tny mcm aku ni x layak je nk jadi mak budak sorg ni...
aku pun heran la...korg ada penah rasa mcm aku x????

mcm tu jgk jd pd adik2 aku...bila depa bwk jln miza p mana2 kan...siap ada yg tny..ini anak cina ka???
apa dia ingt adik2 aku yg bwk miza jln ni bibik2 miza ke apa....hahhaha...
agaknya org2 yg tny tu ingt miza ni anak cina yg di bwk jalan oleh bibik2 indon kot...aisshh..

apakah semua ini???hahahhha....bg aku semua ni lawak kalo d pk2 kan...
tp redha je la...jnji itu mmg sah2 ank aku!!!huhuhu

4 comments:

  1. hahhaaha..lawak la gambo pampersk at kepala tu..noty ye mummynye..ekke:D

    aah mcm anak cino..hahaa:p

    ReplyDelete
  2. hahahhah...sj suka nyakat...syok oo nyakat budak beso tu..hahahahah

    ReplyDelete
  3. haha..sgt cute:)
    suke pic time tdo tue..sgt sweet

    ReplyDelete
  4. bila tgk bb tido kan,sayu je muka dorg kan..

    ReplyDelete