Pages

May 13, 2009

my bucukk...again??hehe

story of anis....@mija.....


c anis ni tgh b'tenggong...geram je aku nengok dia b'tenggong..trus amik hp...n snap 1..hehee

mata sepet...idung bulat2...muncung seciput..itu la anis mija..

ni pic pg smlm...tgh aku siap2 nk p keja...dia bole p usung benda tu mcm dia usung beg...adoii gelak beso aku pg tu...aku gelak bila nengok glagat dia bejalan ngn bnda tu...mcm org kerdil nk p keja...hahahahahahahah.....jahat toi mama ko ni yek mija....

ni kat jj ahad lepas...ank dara aku ni pntang dh tgk cermin...melekat la dia kat situ x hirau apa dah...sabo je la bwk dia jln2 skg ni...

dlm kete on da way p jj...dia dok blkng ngn acik nya...aku sj nk amik gmbo dia..nk mms kat makyang dia kat kl tu,sbb sblum tu dh 3g dh...tp miza xmo layan makyang dia...sian adik aku tu miza xmo tgk lgsg muka makyang nya tu...hahha...tu yg aku mms kan sajo pic budak ni...mood baik plk bila nmpk hp...pose jenis amik gmbo camera kat atas...ni kes adik2 aku salu wat la ni...dia pon dh bape kali ikut dh aku tgk....

pas lentok kanan,lentok kiri plk...bagussss!!!



5 comments:

  1. waa pndainya posing posing..aaah geram bila tgk bdk kecit bertenggong..comell..

    ReplyDelete
  2. Adui geramnyer tgk bdk botak nie..
    Akak lau jmp dia slmtla akak gomol dia,cubit2 dia..
    hahaha..!!zalim giler kn???

    ReplyDelete
  3. hahahahhhhha.....xpe...mak betoi dia pun zalim gak..hahahah....

    budak kalo tenggong jd seketui je upa nya....hhhahahah..tu yg gerammm tu...

    ReplyDelete
  4. alalala cute:)
    suke tgk baby time2 ginie:)

    ReplyDelete
  5. kiutnye si kecik ni....
    bestnya ada anak pompuan ek..

    salam perkenalan

    ReplyDelete