Pages

Jul 3, 2009

BAHAGIA nyaaa rasa........

ari jumaat ari yg plg bhgia utk sumeeeeee wanita... aku pun jrg2 la nk abeskan masa rehat ari jumaat ni ngn dok tido kat opis jek kat kn.. so destinasi x lain x bukan jaya jusco....itu je la yg adooo...yg lain ada la jgk...tp xde la menarik sgt kan... td ktorg sj g mkn2 je...bosan ohh msakan kantin opis aku ni...tekak aku ni dh x blh trima sgt msakan kantin itu...hurghhhh...loya sehh tekak aku ni... so...jj kan mcm2 adaaa.... dlm bape jam rehat,ktorg mkn 2 tmpt skligus...hahahahahahahhahaha......
tgk ehh gambo...

***************
AT KFC...
***************

intro mustiii laa tuan pny blog okehhh....


***************************************************

**************************************************

****************************************************

smpai2 je serbu sini dulu...akak kita yg baju biru tu nk mkn kfc...so kena bwk kan...nt dia kempunan...hehehe....mak buyung yg x bape nk buyung la kak ida....hahhah...gurau jek....gamba last tu aku puas upload,tp still terbalik jgk...sory yek kak amy...dia yg gig
ih amik pic ktorg...hehhe...x smpi ati plk kalo x letak pic dia...tu je la 1 pun yg ada...huu..

**********************
AT SECRET RECIPE...
**********************

************************************************

**************************************************

dr opis mmg dh tringin nk mkn kek cikret recepi ni...pastu,alang2 dh mkn kfc,baik la trus mkn secret plk kan...hahaha...ada ke cmtu...ikut kan sgt kata tekak...badan yg merana nt kan...sian badan..hukhukk...


habes sudahhh...bye222









No comments:

Post a Comment