Pages

Jul 11, 2009

birthday adik

kaum adam yg ada..hnya dua..

dia la tetamu yg paling awal mkn....hahaha

dua dara pingitan...baguss ikut tema...

yg meraikan..

besday girl

adiah drpd aku..sling bag

my frenzzz

ben10

adiah kebnyakan nya kasut...stok raya nt

kata2 ucapan...

6 pempuan sume nya...

like dis cake..

aku yg epy2

majlis berlangsung di mcD medan gopeng...best la jgk...xpyh penat2 aku msk kalo smbut kat umah...sj meng hepy kan adik aku yg last ni...sian kat dia...so far suprised party ni bejalan lancar...tema pink x menjadi la...mber2 aku je pakai pink sakan...adik badik aku pndai tuka tema..termasuk aku..hheheh

2 comments:

  1. waaaaaa...tomeilaaaaa adik wani...meriah gitu birthday party dia...hehehe~!!

    ReplyDelete
  2. wah wah wahh...swonok r alin erkk..
    wei tak jemput ak pon..
    tapi takpe aku maapkan sbb aku tak makan mcd..
    kehkehkeh

    tak mahal ke wei buat kat situ?

    ReplyDelete