Pages

Jul 9, 2009

sweet moment...

hmm...pizza lg...tp kali ni ada yg sudi membelanja kami sume...yg g hnya antu2 piza...hehhe...antu kata nya...less of words 2day(betoi ka ayat tu??tibai je la)...so layan je la pic yg x sebape...



dua org ni ketua antu piza...hahaha...dorg mst ada kalo p piza...yg plg antu ada lah yg belah kanan pic ni..en.zainal azla....hee

aku yg semakin tabah mngumpul kegebuan...cehhh...gebu ke??hakhak

dr atas...azrul@laloq...dayah..zura n .....

dayah n zura....huuuu...zuraaaaaaa...jgn tggl kan daku...uwaaaaaaaaaaa

candid..tgh tggu taxi..heheh...

aku kelu nk taip ni bukan psai pa...kwn aku c zura ni x lama lg akn g jauh dr aku...dia dpt keja lain...aku rsa mcm x best gilaaaaaaa2 pnya la...aku suka dia dpt keja tetap..tp aku x blh la ilang kwn mcm dia...kita serupa zura...huuu...xmau ahh ckp lebey2 psl dia dlm ni,wat sedey ati aku je...k bye2...


No comments:

Post a Comment