Pages

Jul 11, 2009


• Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
-yanie...seorg ibu kepada 2 org anak yg sgt ensemmmm n lawaaaaaaaaa.....x caya p jenguk blog dia ok...hehehe.... -dia jgk seorg yg sgt lawa n sweet...serius tau puji ni.... -dia sgt bahagia menjadi suri rumah...wani pun nk jgk jd suri rumah...huuuuuu
-masih muda sebaya aku...tp dh punya 2 org ank...sgt bestt laa....sepasang plk tu kan... -dia jgk rajin masak n bila dia publish kan masakan dia dlm blog,aku pun mula la rsa nk makaannn je keja nya..hahahah

• Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
-hobi aku lepak umah aje...
-aku suka ngulat kalo ada kat opis...ehehe
-ketawa aku sgt la seram bunyik nya...smp aku ni di kata2 oleh makcik2 d opis bahawasanya aku ni suka gelak kuat n ckp kuat2...hehhe...susah btl kalo ada yg x sporting....
-aku suka mkn fast food...
-aku suka mkn kari...
-aku x suka tgk diri aku di kala ini...sgt seramm ok..xtau bila berat ni nk turun...mkn ada lah kurg sudah drpd biasa...
-aku sgt garang ok kalo ada dekat umah...tension lbh2
-aku ni jenis yg kurg lembut la...cmna nk jd lembut ehh???
-Suke masak...suke makan..huhu(amik ayat yanie truss...x tuka...sbb aku mmg suka msk n mkn..hehe)
-aku nk kurusssssssssssssssss....aikk..lari topik kaa???

3• Pick your ten (10) most deserving receipients and describe them..
hmm...kak lead,kak zura......depa dua sis yg plg best dlm blog ni....i luv u berdua....

4• Leave a comment on the receipients’ blog to tell them they’ve been tagged....
-ok....

5• Paste the award badge in your sidebar...
-Nanti free baru letak..hehe(sama gak ayat yanie...)thnx yanie bg tag ni yek..tag dulu pun x wat lg..heee


No comments:

Post a Comment