Pages

Nov 1, 2009

ENTRY KHAS

sama cantik...sama padan...


entry malam ni khas utk kawan aku yg paling byk membtu aku wlpun aku ngn dia baru je rapat dlm taun lepas..dia ni rajin aku masuk kan muka dia dlm blog aku nih..hehe...budak comeii...sejuk je mata tgk...cewahhh...puji kawan x ingt yek...zura...suka la tu...hehe...sejak dia dh dpt kerja tetap...aku kat opis ni dh xde kwn...xde dh teman aku merayap ilang kan tension d opis...xde dh teman gosip,xde dh teman gelak...blh kata aku x sgka dpt rapat ngn dia...aku ni jenis kalo org baru nk kenal tu lawa sgt,aku mula la rasa mcm aku ni mcm xlayak nk kwn ngn org tu..aku pun xtau psl pe...segan kata nya...ehhe...tp bila dh kenal,aku rsa dia la kwn yg 1 kepala ngn aku..kisah idup dia,lbh kurg sma mcm aku...nasib idup dia pun lbh kurg mcm aku jgk...tp dia ada lbh bertuah skit la pd aku...dia mmg byk tlg aku...tu antra aku ngn dia je yg tau...kan mrs.ijoi...n skg aku nk doa kan dia murah rezeki,di permudah kan segala urusan,dikurg kan beban yg selama ni dia tanggung...n yg paling penting,aku nk dia kawen cepat...hahhaha...semoga dia berbahagia dgn org tersyg...n jgn garang2 ok...zura...kalo ada salah silap slma kita berkawan...tlg maafkan k...kdg2 org ni bukan betoi sgt...hehhe....mmgu ni dia xdtg pun umah aku..mgkin berdatingan kot...hehehe.....

*sweet couple*noorbaizura*@*azizul shah*...hope korg kekal selamanya...

gambar di ambil dr....

http://mijophotography.fotopages.com

No comments:

Post a Comment