Pages

Nov 7, 2009

Bio Aura Hi-Tech Water System


hmm..stlh di pkirkan byk kali...aku ambil kptsn utk amik bendalah ni...mmg lama dh minat,tp x sgka plk aku dpt bnda ni...hga mmg leh tahannn...tp xpe...blh byr secara ansuran...sblm aku wat kptsn amik bio aura nih,aku amik produk hai-o yg lgi 1 tu...beautiful...corset...fuhhhhhh..mmg badan cntik bila pakai...pasan kejap kan...hehhe...tp pk2 balik drpd byr smpai rm2400 utk kegunaan dri sndri,bek aku amik produk utk kegunaan keluarga kan...BIO AURA...so,tu yg terjadi nya kptsn aku tu...

kisah nya bermula apabila tailor aku dtg umah pd mlm kemarin....beliau baru saja mencebur kan diri dlm bidang bisnes hai-o ini...oleh kerana ingin membantu beliau,aku pun rela dlm pksa membeli produk dia stlh mendgr penerangan yg cukup bagus dr anak buah nya yg sudah pun berjaya dlm bidang ni...kagum aku d wat nya...tp rezeki msg2 kan...dh dia usaha,dia dpt la merasa apa yg dia ada skg...aku minat jgk...tp modal nya besar n keja x la semudah yg di sangka...pd siapa yg pndai atract org,dia msti blh bejaya...cewah...agak skema aku mlm ni yek...heheh....

2 comments:

  1. ok kan....tp adik2 wni x suka minum...pelik btl...depa kata pahait...hehhe...mcm2..penat den beli....huhuuh

    ReplyDelete