Pages

Nov 15, 2009

KENNY ROGERS..

aku ni kan,dlm seumur idup aku,aku xpenah la teringin nk mkn keny rogers tu....xtau pasai pe...tgk ayam dia mcm x menarik je kan...pastu,1 ari dlm mgu lepas,mber aku kol nk blnja mkn....dia nk ajak p piza,then tah mcm mana aku ni nk plk mkn keny tu...dia pun bantai aku balik,aihhhhh...pasai hg ni...tb2 nk keny rogers...dia gelak kan aku....dia kata dulu time dia ajak,mati2 xnk...smp lalu dpn keny pun xblh bau dia pny makanan....hahahahah.....mber aku tu jahat....so,dgn x malu nya,aku ajak jgk....dia pun kata ok je kan....

budak ni yg blnja....

lepas smpai kat keny ipoh parade,aku pun duduk2 la....menu smpai,pny la x reti aku nk mkn apa..last2 mber aku oder kan....then,smpai2 je mkanan kan,aku dpt part ayam dada....huhuhuhu..beso gabak la plk kan ayam dia bg aku yg x penah makan ni....then aku mkn je la kan....dr suapan pertama....smpai suapan terakhir....pehhhh....x sgka aku...sedap upa nya keny rogers ni...hahahahahhaha...jakunnnnnnnnnnn nya aku.....lntak la kan....aku mmg mcm ni....hehehhe......besar2 ayam tu pun x rasa mcm muak tau nk d abeskan...mgkn sbb dia mkanan yg ala2 healthy kan....so rasa sgt selesa lepas mkn.....

nyumm2...sedap nya...esok nya aku plk blnja dia mkn kat keny jgk...hahha...2x uolsss kalo dh jakun...hehehhe


No comments:

Post a Comment