Pages

Nov 15, 2009

Aiskrim Pop..



si kecik aku dh pndai mkn aikrim pop...aiskrim yg seposen 1...bli kat kedai...ada kaler merah,ijau,oren tu....kwn2 mst tau kan...cukup kusyuk dia mkn,smbil tgk tv....aku dh pesan siap2,mkn jgn tumpah2 k....so far dia mkn skg ni mmg x susah nk lap bagai....dia kalo tumpah kan susu dia pun,kelam kabut dia cari kain nk lap,tp dia main sauk je la kan,salu dia amik baju dia dlm bakul bwah meja...sabo je la...kalo mkn nasi pun,jatuh sebutir nasi kat lantai,cepat2 jgk dia kutip bg kat aku...dia tau mak dia bising kalo ada bnda tumpah kan...tu yg dia bertindak dgn pantas tu....hahahha....aku sgt grg ok....dia ni lg 1,lepas mandi,pampers sume dia amik sndri....smpai ke bedak dia pun....hahha...ni bukan kes dera k....tp mmg aku sj ajar mcm tu....baju nya idak la dia pilih sndri,ate kome pun,apa koje mak nya plk kan.......sabo je la.....




2 comments: