Pages

Mar 24, 2009

Sepi dari sebarang gosip...

hmm,tgh arini aku ngntuk gila la...dh lama aku xtido kat meja ni...alih2 arini aku xtahan n trus tido...aku rsa ni msti sbb nasi lemak pg td la...pening n ngntuk aku mkn...mber aku kat depan ni pun sma blur cm aku ps mkn bnda yg sma...dia lg dasat,xbgun2 lg...hahahah...zura...zura...kuat tido dia ni...

aku juz nk cite skit la psl ofis aku ni n ada skit psl org2 kat opis aku yg agak menyemak ni,sejak aku dh pindah ke dlm,agak kurg aku dgr cite yg bukan2...aku rsa mcm 1 msa dulu mcm aku ni la pencetus sgala mslh di klgn bebudak kontrak ni...tup2,bila aku dh kmbli ke tmpt asal aku ni,sume jd sunyi sepi dr sebrg gosip...huhuu...terasa plk aku kalo d pk2 kan balik...mana x nya,dulu pny la havoc kedaan dlm opis ni...jap psl itu la,jap psl ini la...ada je yg x kena...huhuuu...gasak la kan...jnji aku x bslh,sj aku over pk kan aku ni yg bwk mslh tu....huuuu...lapo la plk...cm masuk angin dh perut ni...

ohhh...cie psl perut ye...aku rsa sejak aku kena kes tersalah mkn aritu yg myebab kan aku cirit birit tahap apa pun xtau la nk ckp...smpai laaaa ni pun prut aku ada mslh la...aku rsa aku xleh mkn bnda pedas or manis2...sure memulas perut aku ni...naik risau gak kan...sensitif btl dh prut aku ni...huuuuuuuu

No comments:

Post a Comment