Pages

Mar 14, 2009

p JJ tebus voucher n kupon birthday dr PADINI...

d sbb kan bulan mac ni bulan kelahiran ku,aku dpt la voucher ngn kupon less 30% dr PADINI....so nk xnk,aku pksa kan dri ku ini utk pegi ke jj tu...hahahahha...ayat hipokrit nama nya!!!aku mmg sntiasa rela ati kalo dpt p jj tu...kat ipoh ni tu je la yg best ponn...kan kwn2...huu...hmm,sblm aku p jj,aku sgh giant dlu,kumas ni nk p kusus,so bli apa yg ptt utk siap kan brg2 dia nk g kusus...kat giant pun cm rmai jgk org...apatah lg jj...mmg nympah kalo bab tu kan...png aku nk bejalan lama2 kalo ari2 cti cmni...mmg nk muntah rsa tgk org2 sesak2 ni...so kat jj aku rushing2 cari brg umah skit,pastu p trus masuk vincci...aiseh,dlm vincci tu aku mmg pnt btl ngn dak miza ni....dia xmo dok diam,cm dia plk yg over nk cari kasut,ada 1 pic dia nt aku tnjuk,adoiii...pnt btl!!!trus aku jd cm blur nk pilih kasut...tp dpt gak la sepasang...ok..meh tgk gambo skit eh...

jommm p jj!!heheh...gedik sat aku nk pose dulu sblm kua...kat pintu umah yg buruk tu pun jadik...im sorii...
ni la telatah dak miza tu...aku tgk kan aje...smpai amoi kedai tu kutip satu2 kasut yg dia punggah,size nya x mintk2 jgk...tu baru 1 dia punggah,blm 2,3...bila 2,3..amoi tu pun trus dtg...hahahah....

ni la satu je pilihan aku...yg lain aku dh mcm xnmpk je,sbb miza la dh mcm2 prngai nya...so ok la tu...kasut sempena besday aku kan..bli sdri je adiah..hahah...kasut ni dr hga rm49....trus jd rm24.30 je...nt PADINI bg lg voucher ek....hhehehe...

time ni aku baru pas kua dr vincci tu...aku pny angin ngn dak botak ni xtau nk kata...bila aku bg ayah nya dukung,cmtu la jadik nya...x besalah je muka tu,pdhl aku tgh membebel kat ayah dia psl apa dia wt kat dlm kedai kasut td...sabo byk2 je la layan kan budak yg makin nk beso ni...


muka budak yg dh rimas nk balik...dh jommm balik sume....penat sudahh!!!

2 comments: