Pages

Mar 21, 2009

alahai...bosan nya....

sepatut nya arini aku ada plan nk p kenduri kawen c leha kat manjung....belah laki pny...mmg teringin benoooo aku nk p kan....tp apa kan daya....en.hamzah x bape nk sihat...kes nya dia cabut gg dua ari lepas...pny la truk aku tgk dia pas cabut tu...mengerikannnn!!!!aku trus jd fobia ngn sakit gg,cabut gg,ngn doc gg....jga lah gg anda dr skrg....hmm tu la sbb nya,dh xdpt nk jln2....huhuhuhu...dok la melangut anak branak dlm umah....nk msk pon xdak mood....huuuuu...nk ajak hmzh jalan2,x brni plk rsa nya..kang wat nya dia bhasa kan aku xphm bhsa ke pa ke kan...cmno???wat sakit ati aku je kan....org sakit gg ni bhaya....ada wayar short kat otak tu....so,baik la dok diam2 je wani oii.....ngadap blog smpai ngantuk dh ni....hmmm...bosannnn....

No comments:

Post a Comment