Pages

Mar 24, 2009

ASSAM HOUSE,medan gopeng...IPOH...

mlm smlm aku kua p cari brg2 keperluan dak miza ni...suka no abes tang ujung2 bulan sblum gaji...bli la skit2 dulu nk nympai gaji kan...kang x ber pmpers plk ank aku tu...huhuhu...pastu pas dh p cari brg2 dia...mulut aku ni tringin sgt nk mkn tomyam yg sdp2...ns grg yg sdp2...huuuuu..pastu ingt kat assam house yg mber aku penah cte ni...not bad kata nya...nmpk cm kedai cina,tp HALAL ye kwn2 ku yg lain...so p la lepak sna mkn2...x snap pon gmbr mkn...aku try oder tomyam seafood,udang dia ikut gram la plk..100gm ada la 4 ketui...tp mmg puass la mkn kan...udang freshh n besoo la jgk...pastu oder la kami ns grg seafood gak....bila dh mkn tu...mmg sedapp la kwn2...tp xleh mkn salu...blh muak jgk la....waktu nk bayo pon blh la nk terkejut2 skit...hahahahhahha....p try baru tau naa...tp mmpu mkn la jgk...xde la mahaii sgt...kat cni ada skit pic c miza utk tatapan mummy zura,mama miza no2...dia nk sgt aku masuk kan entry psl dak botak ni...so nasib aku mmg ada amik pic dia smlm..sbb smlm dia yg mkn lebih2...smpai nk termuntah2 sbb dh full sgt prut dia...tp mulut dok nganga jgk kalo di suap..makk aiii...selera besoo ank aku ni..kalo kat kedai mamak,bg roti canai,terkulat2 nk mkn..pndai ehhh...k layann ehh pic dia ni sis....


tah apa miza ngn acu dia dok tgk.....miza ngn acu dia ni cm kwn..acu nya pndai sgt melayan...bb sit tu acu dia dulu yg cari kan utk ank buah dia yg sorg ni...aku blh dok relax kalo acu nya ada...hehehe....

org lain xmkn lg...dia dh mengunyah dh...tgk la muka dia tu..uisshhh..

mama,ane nacik????

marah sgt la tu nasi dia lmbt smpai...adoiyaii miza...

7 comments:

  1. hehe..geramnyer tgk ci botak tue..
    muka grg btl..
    ntila miza tgu aunty zura dpt miza ilang grg miza nti..bye dear..
    miza aunty zura nk kiss dia..mmmuuuaahh..

    ReplyDelete
  2. mummy zura la sdapp skit kan...hehehh...

    ReplyDelete
  3. tomey nye miza...huhu nk peluk! nk peluk!

    ReplyDelete
  4. comei!botak.hehehe. baik btul acu tuh :)

    ReplyDelete
  5. mesti sedap gila udang tu
    lagu background tu yang tak tahan tu
    sama lak ngan citer kat tibitige sekarang nih
    hehehe

    ReplyDelete
  6. lead>>>nk gigit pon boleh sis...heheh...
    hpajb>>>heee....acu tu mmg bole hrp la...untung ada adik cmtu...hehheh
    mknace>>>sdpp la...manis je...lagu ni mmg layann....cinta utk ain kan...

    ReplyDelete