Pages

Mar 10, 2009

sengal badan ku...kek sudah siap!!!

huhuhuhuu....sakit nya bdn2 aku ni....tp alhamdullilah siap jgk kek aku dgn seada nya...huu ayat x menahan...sengsara jgk nk cari wet lebih ni....nk dpt kan separuh dr gaji dlm sehari mmg penat la jwb nya....mmg wet dtg sedebuk,tp bdn ni mana nk tahan kan...mcm rsa p keja dr isnin smpai la ari ahad x balik2..bayang kan penat wat kek 300 biji dlm sehari???umpama tu la penat nya....korg phm x prasaan aku ni???huuhuhuhuuu.......syok tu syok la kan ada site income,tpiiiiiiii......aku rsa aku x ckup sedia lg....mana x nya,aku wt sorg2 je...x sape pn tlg aku....nama je ada adik2 ppuan....tp seko pun x harap...adoiii yaiii...sakit nya ati...mmg nk menangis dh rsa mlm smlm....mana x nya,aku start dr kol5 ptg....smpai la kol 2.30 pg sok nya baru siap......tgk sume org dh tido,apa lg,plus2222 senstifff la jiwa aku ni....pastu tgk plk lagu afgan kat tv1 tu.....pnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa la tgkpppp leleh plk aku ni......so,air mata ni jatuh jgk kot.....ni aku tgh taip nk cte kat korg ni pun aku rsa cm nk nangis lg....mmg pnglaman yg bermkna la nk siap kan kek sbyk 300 biji.....tu pun nasib x amik lg 1500 tu..kalo x mau pengsan aku siap kan....tp xpe....bukan sng nk sng...usaha n jiwa kena kental...xleh sayu2....nt apah pun xjd.....projek kek aku kali ni sbg perngsang la kan...warm up dulu...nt baru pecutttt...ok la geng,sakit plk tengkuk ni dok ngadap lappy....so wa nk titon dulu..ok,tata...ada pic skit...hasil penat ku...4 my fren yg m'oder,slamat pngantin baru x lama lg....jauh tu tg.malim...insyaAllah org g yek leha.....
ni kek nya...dh muak kot nk tgk...apa tah lg nk merasa....huuu



siap di pek n siap tuk di anta......lega rasa.....hehhe.......

2 comments:

  1. sedappnye nengok gambor muffin mu wanii..
    bile nk bg resepi nie..yat tunggu dgn pnh kesabaran..kekeke

    ReplyDelete
  2. resipi yg ni x bape nk sdp...kalo nk,nt rajin org send by email k....nk try resipi yg lain,kalo jadik,org turun kan lg pd yat...

    ReplyDelete