Pages

Apr 9, 2009

kemalasan aku tahap maxima!!!!

blh kata mggu ni ...keja aku blh dikira dgn gigi aku ni hah!!!!apa yg aku buat kat opis ni 1 ari suntuk???mkn gaji buta ajo aku ni upa nya....adoii....ada sape2 blh pulih kan smgt rajin aku x???????pg td aku lepak minum ngn mber kat atas smpai kol 10.90,potpet2,huaahhahahhaha,gelak2...tu je la keja aku arini kot...pstu dok tmpt aku ni x reti plk aku nk wat keja....aku dpt salin 1 list je no perserahan utk arini...blm lg bukak sistem nk semak bnda tu...oppsss...jgn ada bos aku dpt tau blog aku ni sudahh...kalo x mmg kantoii....elok nya intenet kat tmpt aku ni di off kan...baru pdn muka ko wani!!!!dusshh!!!!giloss aku ni....tgk la...arini dh 3 entry aku wat utk blog aku ni...smbil duduk layan blog,ada je yg tlintas...aku ngn rajinnn nya taip...tuktaktuktakk...jujur nya aku ni cite kan kemalasan aku!!!!!!huhhhh....penat nya kalo mls2 cmni...

5 comments:

  1. musim malas mmg x leh nk wat ape...action je la manjang

    ReplyDelete
  2. haip~!! ape malas2 neh..rotan kang..teacher marah neh..hahaha~! wani, klau da malas mmg da xleh buat ape da..klau akak, tido je~! huhu

    ReplyDelete
  3. sis lead:hahahhahaha....lwk la akak ni....grg gak teacher ni....bagus2...btoi kak....mls2 kalo dpt pot nk tido,mmg dh tido dh....heeee

    ReplyDelete
  4. wey...kul 10.90 2 kul bp???
    hahahhahahahhahaha

    ReplyDelete
  5. aik!!!
    silap lak...
    ak la yg taip...
    amalina

    ReplyDelete