Pages

Apr 17, 2009

LINTAH.....

kalo korg nak tau kan....kat blkng umah aku ni,laki aku ada ternak lintah ngn cacing tau...pastu 1 ari tu aku syok sgt lalu lalang ke blkng,tetiba tgk bnda itam bejalan...trus la aku jerit kan..........geli ko................wpon bukan kat kaki aku,tp mak aiiii....mintak simpang kalo dia nk isap drh aku...air dia dh penuh dlm tank...tu yg dia terkua tu.....nasib aku pasan..kalo x???sape nk jwb???pastu arini kebtln 1 badan aku sakit2...sengal2...cm org baru 1st time excercise....sengal semcm je...pastu byk pulak kesan gatal2 kat kaki aku ni...kalo kena gigit lintah kan gatal kan...pastu aku mula la pk ngokngek2....aku rsa cm ada lintah masuk dlm bdn aku laaaaaaaaaaaaa..huuuhuuuu..tatutttt...aku ni bukan blh kan....mula la rsa semcm je sejak lintah tu terkua kan...aku harus la over rsa2 cm ada lintah telepas masuk dlm bdn aku....tp mmg btl,bdn aku ni sengal2.....sakit kat certain2 tmpt....eiii...serammmmmmmm....

6 comments:

  1. hehehehe...
    sejak bila laki wani bela lintah ngan cacing 2..
    aduhh...geli gak 2, tp bisnes baik skrg...
    apsal gatal2 bdn 2...cube bwk2 g klinik mik obat..

    ReplyDelete
  2. huuuu...mmg geli....dia dh bela 3bulan gak rsa nya....ingt nk soh buang je la....mcm dh slow je lintah skg...kaki ni xtau la nyamuk ke apa...kua simptom lebih2 kang baru p klinik....

    ReplyDelete
  3. heheh..wani nih pasal takut sgt kot..tu pasal jadi camtuh..tapi mmg geli ahh ngan lintah ni kan..mau plak hubby wani bela lintah yang besau2 tuh...uhhhh...xberani den..
    gatal2 tuh kene nyamuk kot..g,lah cek kat klinik sekrg nih macam2 penyakit yang ader..cepat berubat xper..heheh

    ReplyDelete
  4. ladyila>>hehehhehhehhe......tu la psai nya...org laki bg la beso mana lintah,xde de dia nk geli cm kita...hahahh....dh sapu cream je...thnx 4 ur care...

    ReplyDelete
  5. oh masa kecil dulu pernah ternampak lintah punya gemok kat tepi sungai terus aku terpitam dan abg aku dukung aku balik xD hahaha kelakau... syyyyy

    ReplyDelete
  6. belle>>hahahhahaha...gila lwk....pitam truss...ni yg kat blkng umah je bape ribu lintah ada...alahai....kalo tgk,mmg lemah je rsa....

    ReplyDelete