Pages

Apr 17, 2009

nuranis mirza

agak lma gak la x ckp psl anakku yg sorg ni kan...alhamdullillah dia dh blh bejalan...cuma skg x lalu dgr dia menjerit je...adoiiyaii..gegar gendang tlinga aku ni....gabungan vokal mama ngn makcik2 nya...nk wat cmna kan...redha je la...tp pe2 pun wpon dia dh bejalan,aku xleh nk lega ati sgt....tp kena lg alert apa n ke mana anak aku bgerak...kalo terlepa,tjadi apa2....susah gak nk kenang kan....dr seberat 2kg aku jga dia,bak kata adik2 aku yg beron...heee...dlu miza ni beso cicak je...skg dh bulat2....hahahha....mls plk aku nk taip kan,coz miza pon bising je nk aku dkung dia dpn laptop ni...adik aku plk,mengaum2 nak main barbie game...so baik aku beralah...layan gmbo je skit k...daa...


kecik x kwn2??kesian kan tgk...mak nya mnjadi2 time pregnt...ank kua2 beso ni je????kngn sume nya...huuuu

masa kat hospital...2ari usia nuranis mirza...kocik bebenooo...gayat je nk pgg beb..huuu

hah,yg ni mybe dlm 5,6 bulan usia nya...dh pndai nk tumbuk kot...brutal n bulat sesangat...

gambr ni baru lg...dh bsr skit...dh pndai wat muka menggoda....

dulu dr lahir smp la ke 4,5 bulan...xreti nk sengih ke apa..tau melalak je...skg dh beza skit dh...tau gak nk senyum n gelak2....tp kena agah dia cow2 pny....baru dpt dgr dia gelak...demand semcm ank aku...psai apa pon xtau...

dah pndai nk main pdg smpai xnk balik....nsb msih blh dgr ckp...kalo dlm 2thn tu agk nya,guling2 xnk balik kan...



**kalo korg terer kan,dlm byk2 gambo anak aku ni,cari 1 persamaan yg ketara dr awai lahir smpai laaaa ni...hehheheheh....teka noo....k tata...**

7 comments:

  1. mirza still x da rambut kan???tul x?

    ReplyDelete
  2. nimi>>ko slh...sj ko nk perli idung anak aku yek..hahahhaa....idung nya beza la...dulu ada la lawo skit kan ada btg idung...la ni mana ada dh..hikhik...

    azie>>yessssss....btoii sesngt!!!!hahhaha...rmbut je yg sma dr dulu...ajaib ku rsa kan....heee

    ReplyDelete
  3. baby gurl mmg camtu wani...rambut lambat lebat...tapi apapun mirza ttp cute n sweet mcm mummynya...bukan bodek tau :)

    ReplyDelete
  4. wife....>>nk pgil apa ni ehh..hee...yeke mmg cmtu yek...ada kata waktu ngndung jgn minum ais...nt rmbut anak skit...tp mmg dh sah la kan...tu yg redha je tu...hee...thnx yek adaterpuji wani ngn bb...haaahaa...kalo bodek pun apa slh nya...nt wani bg gula2 seposen ehh...

    ReplyDelete
  5. hahaha ...

    msty lah " BOTAK "

    wakakakhhhh ...

    =P

    ReplyDelete