Pages

Apr 20, 2009

sambungan crita di kala bosan!!!

entry kat bwh ni aku dh cite kan pglamn aku yg 1st kan merasa kena lggr smpai patah gigi kan...kali ni aku rajin nk share ngn korg psl pnglamn aku yg kedua...

jom baca eh kwn2...

stelah 2mgu ngam2 aku bekerja di opis aku tu.....

pd 1 ptg pas balik dr keja...aku ni tmpg mber je waktu baru masuk keja...k...cmni k cite dia...ptg tu aku balik cm bese ah kan...kua opis ikut jalan bese mber aku bwk...elok je pas 1 bulatan....mber aku baik pny pulas minyak....dia bwk scooter ye kwn2...then,elok je depan hospital ipoh........aku waktu tgh amik angin sepoi2 bhsa pndg belah kiri je....

pastu ngn x semena2....aku pndg depan...ada 1 kete tlh melencong kan kete nya ke arah kiri....mber aku waktu tu ada kat blkng kete tu...ingt kan dia nk bhnti...upa nya dia ke kiri gak ikut haluan ktorg yg tgh laju...pastu aku kat blkng dh jerit dh...fizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....mber aku trus brek n nk elak....tp akhirnya brek x mkn dh,sbb dh dekat sgt...tercium gak kete cina bodo tu....pastu yg mber aku dh telambung ke depan dh...jatuh ke jln...yg aku kat blkng ni,jatuh tehempas pastu terseretttttttt ngn moto tu skli...smp sbelah kaki aku terhempap ngn moto....lama gak la aku terseret....huh...agak ngeri masa tu....dlm pd tu pas dh bhnti terseret,aku toleh blkng,takut kena lenyek plk ngn kete...time balik keja,mau x byk kete kan....

lepas tu mmg ada kete kat blkng,tp nasib aku baik,sbb depa dh bhnti kan kete sblm kena kat aku ngn mber tu...kalo x,xtau la nk kata kan...aku pon sedaya upaya angkat kaki aku dr bwh moto tu...x sape tlg lg waktu tu....pastu yg mber aku dh nangis2 dh...aku tgk dahi dia dh berdarah dh..adusss...gila....takut aku!!!

waktu tu prsaan mrh x mari lg...dok kalut slmt kan dri dulu ke tepi jalan...waktu kaki aku dh lepas tu baru ada pakcik2 tlg...depa papah mber aku tu..yg aku ni,x sape nk tlg ko tau x...sbb depa tgk aku relax je kot..kan mber aku dh nangis2...tu psl nya kot..siap ada pakcik tu soh aku angkat moto tu ke tepi...aihhh...nk je aku sepak pakcik tu...aku pon cedera gak la!!!

pas aku ngn mber dh slmnt ke tepi...mber aku dh diam je dh...aku pon belek la kat aku apa yg luka...mula2 aku kata,huhh,nasib baik luka kat tgn je...n juz kebas2 pinggang je...pastu tgk tang kaki,yaAllah..dh koyak rabak kain aku...luka dr lutut smpai kat jari kaki...sederet.....gila k..time tu x rsa pdih lg....sbb nmpk putih je daging tu kan...pinggang aku je rsa semcm...aku ingt aku dh pth pggng ke apa...x penah alami kan...trus aku kol ayah aku...aku ckp la kat ayah aku yg aku baru xcden..aku siap ckp...ayh,ani rsa pinggang ani patah la...sakit sgt ni...rsa cm senak....huuhuhuu...baru dtg rsa sebak...pastu ayh aku ckp,ani blh jln lg x???ayh aku dh la tgh bwk bas,aku plk wat statement cmtu..hahahaha...wat riso je...k..pastu aku jwb la,ani blh jalan lg...ayg dtg la cpt kat cni...hukhukhuk...pastu ayh aku ckp apa tau x??hmmmm,blh jln lg idak la patah pinggang tu...hahahahahahah..lwak2...bila dh jd n kita cte balik mmg cm lwk skit.....

pastu ayh aku ckp,ha,g dulu hsptl tu..nt ayh dtg...aku pon tgk mber aku pakcik tu dh pimpin kan...aku pon jln la slow2 smbil angkat kain paras peha ko!!!x kira malu dh time tu...mpus p la...coz aku dh mula sakit sbb luka tu....melintas lg aku jalan nk masuk kecemasan tu...nasib btl2 depan hsptl...smbil jln tu mmg aku tahan je gelak tgk glagat aku sdri....pstu mndftr la aku kat ctu...mmg takut beb masuk kecmsn tu...aku kalo blh nk trus balik je....elok je ku masuk dlm bilik 1st tu,aku dh nmpk kaki berdarah2...rabak lutut dia....adoiiii..serammm!!!tp laki tu relax je ko...trus aku kua balik...xsgup aku nk tgk....aku pon p cari mber aku tu....pas dh jmpa,petugas kat ctu soh duduk dlm tu je,depa nk cuci....mber aku yg kena cuci dulu,sbb dia cm xthn dh kan....bila aku tgk dia kena cuci,pny la sian....menangis2 dia...aku pon mula la cm nk lari je...hahah..takut nk cuci..tgk cm seksa je kan mber aku tu...pastu turn aku plk...aku tny kat org tu....encik,kalo xcuci blh x???...org tu kata..blh dik...hah,p la balik skg...pstu esok kalo lmbt sembuh,sy xtau...dgr je dia ckp cmtu...aku pon redha je la....hakikat nya...........mmg azab la jgk rsa nya...tp aku menten jgk....x nangis kot...mber aku pelik tgk aku...dia plk malu sbb dh nangis2 kan...then,aku ngn dia di arah kan p wat xray....takut ada yg pth kan...tp,syukur xde yg patah2....

pas dh xray tu,aku tggu la kat area ctu jgk..xtau nk wat apa pastu kan...smbil duduk tu,aku tgk2 lg kaki aku tu...dh balut elok dh...tp aku stil x turun kan kain...tggi lg kain aku...hhehheh...tetiba tgh ralit tu,ada 1 doc ke apa aku xtau...tp mak aiiiiiiiiiii..skit pny ensem....dia kua n ckp,ok dh blh g amik ubat dh....pastu aku ngn mber..ho,ok2....then org tu masuk...elok je aku nk siap bgun,dia kua balik...dik...dia pgil...dh cuci luka kan,dh balut kan???aku pun angguk...aah...hmm,kain tu dh blh turun dh tu dik....aurat tu dik..dia tersyum manisssss...huhuu...malu tu malu kna tgur,tp kalo d tgur gaya tu,cairrr beb d wat nya......dh la ensem nk mposss..hahahahah....

pas blah dr ctu,aku pon balik.....smp lupa amik ubat...tp sblm tu,lupa nk cte psl cina bodo tu...dia pon sma cm banggali kat crita bwh ni...x ngku slh,,kata nk cpt la..apa la....sory pun x,trus nk chow....mmg bodo....gasak la...jnji aku slmt kan....tp kan kwn2....msa ptg tu mmg aku x rsa sakit sgt tau...tp upa nya,resam luka truk2 ni,mlm nk tido baru rsa.....mmg mlm tu aku xblh nk tidooooooooooo...gila babunn nya sakit bdyut2...2 mlm gak baru surut....huh,dasatt....tobat aku xmo luka2 cmtu dh....x hengat nya azab....k tu je la kwn2..nk muntah rsa nya taip pnjg2 ni...

ni slh stu parut yg aku x jaga elok...cmni la jadik nya...buruk sihh...


7 comments:

  1. alala...siannye..mmg ngeri klau tingat balik pasal accident nih..huhu..tp bab doc hensem tu yg best..haha~!

    ReplyDelete
  2. owhh wanie..
    aku tau xcident ni..
    kaki ko tu yg seram tue..
    ko tau tak kau bace entry ko ni sambil tutup mulut..
    hehehehehe
    seram deyhh

    ReplyDelete
  3. sis lead>>hahahahahahhaha...akak.....mmg ensem kak doc tu....aishhh...rezeki dpt tgk doc ensem....hahahahha....

    nimi>>x seram sgt kot kaki aku ni..aku sekeh jgk budak ni kang...hahahahha....aku yg taip ni pon tetiba rsa ngilu2 tau....huhuhu...

    ReplyDelete
  4. kesiannya...
    aduh x dpt dibayangkan...
    mmg seram la tambah2 kalo tgk darah mengalir dgn banyakknye...x pe, pas nie lbh berhati2..

    ReplyDelete
  5. yat>>btl tu yat...sbb tu dh lma gak la x naik moto...fobia skit..huu

    ReplyDelete
  6. kurang duit hantaran. :) kena bagi diskaun nanti, sebab ada parut. lols.

    ReplyDelete
  7. Wani...kasih mu diterima....hehe da beli pepume tuh?

    ReplyDelete