Pages

Apr 30, 2009

misi 11kg...

mlm ni tetiba aku rsa mcm nk kmbali kan keyakinan diri....keyakinan dri aku teletak pd size bdn aku...kalo aku makin gemok,aku makin kurg kyakinan dri...so aku xtau la smada mission aku nk trunkan 11kg berjaya ke x kali ni....bila aku tgk 'seseorg' tu,aku rsa dri aku ni hodoh sgt kat mata aku...bukan mata dia...aku rsa tercabar sgt...aku mula pk aku kena kurus kan bdn aku....tp misi aku bukan utk sape....utk aku dan keluarga ku jgk....baru2 ni mber aku yg lama sgt x jmpa aku,tekejut sgt ngn tumbesaran aku skg ni.....makin membesar n mngmbang....aku bg msa kat dri aku dlm sebulan ni....start bulan MEI ni....kwn2 aku mgkin dh bosan ngn misi n smgt aku yg x sebape ni...tp aku kena letak mtlmat n aku kena byg kan seseorg tu utk aku trus kan misi aku.....so,tgk je smp mana plk kali ni aku ngn smgt aku tu...heeee

No comments:

Post a Comment