Pages

Jun 15, 2011

Romantik~

tajuk adalah sempena tgh hangat cite nora elena...huhu..xde la...sj je aku nk bukak topik ni...sbb pg td...naik taxi nk p keje la cite nya..dok ralit tgk pemandangan waktu pagi tu...terpandang la couple cina ni..suami isteri ye..um0 dlm 30an..cehh..siap umo pn tau kan...time tu jalan bz...kereta mmg byk la...d0rg ni baru pas parking kereta kot..then nk melintas ke seberang nk p skolah anak kot...mula2 laki dia jalan dulu..tp bila time nk melintas..trus automatik tgn laki dia hulur ke blakang...then d sambut tgn tu oleh si isteri..huhu..aku ni mmg xleh tgk part2 cmtu..cpt je tersentuh..heheh..gedik kan..ada 1 kali tu aku tgk 1 family tu..anak2 sume dh besar....mak ayah dia confirm la dh umo 40an ke 50an la kan...tp..aku cukup suka tgk n tersentuh bila...time tu d0rg nk turun escalator...ayah nya di depan...anak2 ngn mak di blakang...aku mmg perhati kan family ni sbb aku suka tgk family yg anak2 dh besar tp still jalan sama2 mak ayah...ok smbung balik...aku nk cite pny touching nya aku bab2 kekeluargaan ni...mak dia just pegang lengan ayah dia je...time tu aku trus pikir...eii best nya..anak2 dh besar pun still leh wat cmtu...mmg nmpk simple je kan..tp aku xleh tgk bnda2 cmtu...cpt terasa ;) mcm bahagia je tgk d0rg tu..mcm kasih syg tu msh kuat lg...aku pun mula la terfikir,cmna la d0rg kekal kan kebahagian d0rg smp tahap cmtu ye..bkn jugak nk kata la kan...zaman skg ni...perkahwinan yg dlm usia setahun jagung ni byk goyah nya..x mcm org dulu2..kdg2 pikir lg cmna lah dorg leh bertahan smp 20,30 tahun kan...gaduh2 tu mst ada la..cuma nya beza org dulu ngn org skg ni mmg nmpk la..pasangan skg ni pantang ada silap skit..mst nk melenting je..mst nk pikir pendek kan..ikut sgt kan hati..mgkin x matang pun ye jgk...sma la situasi nya mcm aku ni..huhuhu...tu la bila tgk org mcm bahagia je..skit byk aku jeles la jgk...huhu...bkn apa...ser0nok tgk dorg cmtu.....ok sekian je la untuk arini...nak taip pnjg2 otak plk tgh blur..hehe..ok..salam..~

No comments:

Post a Comment